Re: Karta dwikowa >=LineIn

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 03:21:56 MET

> Plonk wrote:
>
> SĹ,uchaj, interesuje mnie karta udostÄ?pniajÄ?ca fabrycznie dwa
> wejĹ>cia LineIn. Ĺťadnych przejĹ>ciĂłwek i innej amatorszczyzny.

Ee? qrde w takim razie po czym mam odroznic fabryczne wejscia w mojej
starenkiej Vibrze o tych amatorskich? Jedno jest jacek i przelazi przez
sledzia, a dwa sa czterodrutowe w oslonce pozwalajacej zatrzasnac
odpowiednia wtyczke, a 'nieodpowiednia' tzn gladka tez dziala dobrze ...
cholera trzy lata mialem spokoj, a teraz nie wiem, ktore jest fabryczne
:)

SB Platinum ma powyprowadzane duzo rzeczy na panel 5"1/4, ale placic za
panel 2-3x tyle co za karte ... tam chyba jeszcze jakis soft jest ... i
tak dziwny pomysl.

--
	Artur Gawryszczak