Nagrywanie CD-R - multisession a kolejnosc

Autor: Robert_SM (r410_at_poland.com)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 02:21:44 MET

Czesc!

Chce sobie nagrac plytke CD tak, zeby miec jedna sciezke audio
(normalna) i do tego jeszcze dorzucic ten sam utworek jako mp3.

Uzywa sie do tego Multisession, ale tu pojawia sie klopot. Nagrywa sie
to tak, ze audio jest jako druga sciezka (tak ja odczytuje normalny
odtwarzacz CD), a ja chce, zeby byla pierwsza.

Macie jakis pomysl? Juz dwie plytki mi poszly na eksperymenty, ale
kiepsko mi idzie samemu...
 Uzywam programu Nero Burning ROM.

Pozdrawiam,
Robert :-)=