Wolne pamieci i dziwne zachowanie komputera.

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 02:15:35 MET

Niedawno zlozylem sobie zestaw na duronie, a jako ze byl to pierwszy
komputer ktory skaldalem od poczatku do konca sam, mam pewne watpliwosci czy
wszystko zrobilem ok.
Np. Sisoft Sandra podaje mi z wynik testu predkosci ramu mam nizszy niz na
zestawie z duronem 600 ( u mnie duron 700 128 mb 133mhz). Moze jest jakas
opcja w biosie ktorej powinienem uaktywnic ( Dram 133 uaktywnilem)
Poza tym niepokoi mnie rowniez dosc czeste wystepowanie blue screenu ( blad
ochrony) przy zamykaniu systemu.(Win Me).
Bede wdzieczny za wszelkie wskazówki
Jankiel