Re: Czy naprawdę nikt nie wie???

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 00:33:40 MET

Adam wrote:

> Mam CD x2 MAtshita Kotobuki Panasonic. Nie ma on przycisków PLAY, NEXT,
> STOP. Czy ktoś wie jak tym sterować??? Chodzi mi o odtwarzanie muzyki bez
> kompa. Sam CD
> podpięty do wzmacniacza. Dzięki za pomoc
> Pozdrawiam, Adam

Szanse sa rzczej marne. Jedyne na co mozesz miec nadzieje, to ze jego
elektronika zostala zaprojektowana z mysla o przyciskach, ale z jakichs
powodow nie zrealizowano tej opcji - wtedy gdzies powinny byc puste pola
lutownicze, prawdopodobnie opisane. Zapewne i tak caly trick polega na
tym, zeby podac wysoki, lub niski sygnal na ktoras nozke (nozki)
jakiegos scalaka, ale bez dokumentacji to jest zabawa we wrozke i moze
sie skonczyc zjaraniem sprzetu ... na szczescie niezbyt wartosciowego ;)

--
	Artur Gawryszczak