Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 18:43:45 MET

On Tue, 30 Jan 2001 02:11:44 +0100, Kaja <fatum_at_friend.pl> wrote:

>Pisałam już, że to było na samym początku mojego korzystania z internetu- jakieś 4 lata
>temu, nie wiedziałam jeszcze nic o jakiś numerach DNS Tepsy.

Kaju, ale co to jest numer telefoniczny wiedziałaś? A już chyba
ustaliliśmy że DNS nie ma nic do opłat za połączenie?

Proponuję EOT

Pozdrawiam, życząc jak najniższych rachunków i jak najmniej powodów do
reklamacji :)

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip