Re: Wysokie rozdzielczosci

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 23:17:41 MET

Wed, 17 Jan 2001 18:30:19 +0100 na grupie pl.comp.os.win95
pojawił się artykuł <9477lt$2cl$1_at_news.onet.pl>,
którego autorem jest B'Elanna Torres

>Witam!

>Ufam swojej fantazji, ale kompletnie nie wiem, jakim kluczykiem rejestru te
>drzwi otworzyc... ;-)
>A odinstalowywalam BARDZO dokladnie. Zapewniam ;-)

Przepraszam, nie śledziłem dokładnie wątku, ale czy próbowałaś po
prostu odpalić maszynę w trybie awaryjnym i wtedy zajrzeć do
Właściwości systemu? Wtedy widać te wszystkie
usunięte-ale-nie-do-końca urządzenia.

 Adress: [ pilot_at_promail.pl          ]
                                     |   _\
                                     |/\ \
                                        \_\