Odp: karta SB ave64

Autor: Marcin Bugajski (babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 23:05:38 MET

Użytkownik Stev <rs_at_petrosin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a758e3e$1_at_Linux...

> Użytkownik Mariusz K. <mk_at_dgu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3a75297a$1_at_news.vogel.pl...
> >
> No co ty?! Warta najwyzej 50 zl ( no chyba, ze gold ale jak dla dzieciaka
> to i tak wsio ryba)
> Stev

W kazdym badz razie dla takiego kompa karta awe64 na isie to dobre
rozwiazanie.
Ostatnio spotkalem sie z cena 75 zetow i nie wydaje mi sie to cana strasznie
wygorowana.
Jak sie potargujesz to za 50 kupisz:)

Marcin