Gdzie kupic cyfrowke? (i jaka:)

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:52:14 MET

Witajcie

W najblizszych dniach(max.2 tygodnie) mam kupic cyfrowke, w cenie do
ok. 3000 zl. brutto, przegladajac oferty roznych firm "w oko wpadly"
mi: Olympus Camedia 990, Nikon Coolpix 800, albo Canon Digital Ixus,
no moze jeszcze Casio QV-2300 ale nie mam przekonania do tej firmy,
Gdzie najlepiej kupic ktorys z powyzszych aparatow? bylby wdzieczny za
wszystkie informacje o firmach oferujace je w dobrych cenach, lub
jakis promocjach.
A moze jeszcze cos innego wziac pod uwage? tylko czy sa poza
wymienionymi wyzej cyfrowkami inne w tej cenie o podobnych parametrach
(~2 M pixela, optyczny zoom) najmniej wiem o tym Nikonie 800, nigdzie
nie znalazlem dokladniejszgo opisu ani testu, czy ktos moglby sie
wypowiedziec albo podac adresy z opisami?

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam
Krzysiek