Re: DMA w WindowsME

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 21:54:51 MET

On 30 Jan 2001 20:43:29 GMT, in pl.comp.pecet you wrote:

>napisalem przeciez - w WIN 98 no problem

To nie mam wiecej pytan. :-)

Oczywiscie odpowiedzi tez nie znam, gdyz mnie dysk twardy (wiem,
wiem, pisales o DVD) pracuje w tym trybie w ME poprawnie.

Osmiele sie tylko zauwazyc, bron Boze nie twierdze, ze tak masz u
siebie, ale na przyklad w W98 dalo sie "wlaczyc" DMA dla zwyklego
CD-ROMa mimo, iz wiadomo bylo, ze on w takim trybie ni chu chu.
Ale winda miala ptaszka dla CD-ROMa...

---
KK