Re: pytanie dot. SDI

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 20:32:18 MET

From: "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com>

> To słabo coś -- serwery NT potrafią niezawodnie działać choćby i rok.
> Mój dotychczas najdłużej chodził miesiąc, potem na kilka godzin prądu
> zabrakło w sieci niestety :-)

wiem ze slabo ale to raczej wina sprzetu na jakim pracowal 6 letni
486 to juz staruszek i troche nie wyrabial 24 ramu to tez troche malo
wina tez mojego malego doswiatczenia z win nt i nie doskonale konfiguracji
wkoncu program proxy tez byl troche slaby czesto sie wysypywal
ale od dzisiaj mam P75 z 32ramu zainstalowalem od podstaw
win nt (znowu lansuite sie wysypal) wlasnie sciagam sevice pack ver.6
zamiast lansuita zainstalowalem winproxy naprawde wypas programik
owiele lepszy od lansuita
wiec mam nadzieje ze pociagnie teraz miesiac albo i dluzej

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet