Pomocy - HP 610C nie drukuje mi polskich znakow :((

Autor: Tomasz Ronda (rondzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 16:00:42 MET

Witam! Mam maly problem. Otoz od jakiegos czasu moja drukarka [HP 610C]
przestala drukowac polskie znaki. Zamiast tego pojawiaja sie nie krzaki ale
losowe litery, na przyklad g, a, itp. Prtzeinstalowanie sterownikow nic nie
dalo. W office mam ustawioney jezyk polski, drukarka nie drukuje ogonkow
takze z poziou wordpada. Co ma z tym fantem zrobic?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Ron Dzik
rondzik_at_poczta.onet.pl