Re: Polaczenie z serwerem!

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 15:32:49 MET

Napisz z tym problemem do administratora KKI. Lacze stale nie ma tu nic do
rzecy. najprawdopodobniej serwer byl przecionzony, connection refused - tzn
polaczenie odrzucone, Sprobuj wieczorem...

Użytkownik Skoczeq <kumek1_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a547ef2$1_at_news.vogel.pl...