Re: Optimus rulez again...

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Thu 04 Jan 2001 - 14:52:23 MET

> Jezus maria.... To sie wydaje niemozliwe :) Moze oferta dla firm jest
> staranniej dobierana...

A jednak :-)

Sam juz kilka takich komputerów otwierałem i się zdziwiłem :-)

Myslałem że podzepoły tam montowane to jakis szrot a tu nie: markowe pamięci ,
dobrej klasy płyty główne.

Ale nasza firma bierze komputery bezpośrednio od Optimusa (pomijając
pośredników). Być może swoją złą renomę robią włąsnie pośrednicy którzy byc
może wymieniaja podzespoły na gorsze lub nie znają się na "fachu".

Nie uważam że Optimusy są najlepsze ale te które mamy (dość spora ilośc
(kilkaset)) sprawują się dobrze. Oczywiście są awarię , padają podzespoły ale
nie ma problemów ze stabilnością systemu.

W mieście w którym mieszkam jest firma która sprzedaje Optimusy. Kilka razy
miałem stycznośc z ich serwisem i stwierdzam że jest żałosny.

Dowiedziałem się kilka nowych "wiadomości" a to że jak komputer się zawiesza 1-
2 razy dziennie to wszystko jest z nim w porzadku .
Fachowośc panów w tym serwisie mnie rozbawiła jak słyszałem jeszcze inne ich
opinie. Jeżeli więc tacy "fachowcy" naprawiają te komputery to wcale bym się
nie zdziwił aby ludzie narzekali na Optimusa.

My naszczęscie wysyłamy sprzet bezpośrednio do Optimusa i chwalimy sobie ich
serwis , choć oczywiście zdażyły się jakies ich wpadki.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///