Re: CDRom TEAC540E - Naprawiony :))))))

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 13:17:50 MET

> Nie jestem pewien ale do tego dziwnego zablokowania sie predosci na
> najmniejszej doszlo chyba w momencie gdy jednoczesnie mialem odpalony
> program do ustawiania predkosci danych (CDBremse) i odpalilem progza do
> przestawiania predkosci audio (teac5324.exe)...

Kiedyś kombinowaliśmy tak TEAC'iem 32 SCSI i tak po przestawieniu na 32 zgrywało 4 restart nie pomagał windy, ale
wystarczyło wysunąć i wsunać szufladę w napędzie i już było 32, wygląda to tak jakby napęd miał zapisane ustawienia do
momentu kiedy się nie wyjmie i włoży płyty, nie wiem czy to się tyczy 40x, chociaż sam ją mam ale nie miałem takich
kłopotów!

Pozdrawiam, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179