Re: Optimus rulez again...

Autor: Elwis (hawaj_at_racer.com.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 13:08:24 MET

> Kumppel zglosil sie z problemem ktory mnie rozawil i to bardzo:
>
> Komp zakupiony w Ocipusie, plyta Asus P3V4X, BRAK portow PS :)))) I
> jest etraz problem jak wejsc z klawiatury USB do BIOSu... Ciekawe,
czy
> oni tam porty wyrywaja ?
> --
Men ! Moja kumpela prosila mnie zebym jej zerknal do kompa(P200 32MB
RAM) bo costam. Przyjechalem rozebralem (obudowe :-)))) i moim oczom
ukazal sie widok na który brechlem smiechem. Oprócz poluzowanej
grafiki, która jak sie okazalo, byla powodem mojej wizyty, zobaczylem
plyte z JEDNYM gniazdem IDE i czterema RÓZNYMI kosciami pamieci po
8MB. Po prostu total szajs nie wiem czy Optisyf zamiata magazyny u
naszych skosnookich braci czy co ale takiego gówna wstydzilbym sie
wkladac do kompa. Nadmieniam ze plomba na obudowie byla nieuszkodzona.

--
**Oby nasze dzieci mialy bogatych rodziców**
Pozdrawia Elwis