problemy z dyskiem

Autor: olownik (olgierdm_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 11:00:37 MET

witam.

    pojawil sie u mnie problem z dyskiem twadym bardzo dziwnej natury.
otoz po przeladowaniu systemu skaner antywirusowy nortona (pod dosa), ktory
wstepnie skanuje system przed jego uruchomieniem. wykryl na jednym z dyskow
wirusa boot sektora i spytal czy takowego usunac. odparlem twierdzaca. po
kolejnym uruchomieniu kompa dysk byl niedostepny. i tu pojawil sie
nadmieniony problem. dane na dysku sa ale jak sie do nich dobrac. tablica
partycji odeszla w zapomnienie (dodam ze posiadam (lem) na tym dysku dwie
partycje dosowe ). jakims cudem udalo mi sie zrobic dysk widocznym (jedna
literka), ale w dalszym ciagu byl niedostepny. moglem wreszcie odpalic
jekies narzedzia naprawcze, poniewaz w koncu widzialy one jakikolwiek dysk.
odpalilem ndd i stwierdzil on ze nie ma partycji i czy chce przeszukac dysk
w celu ich znalezienia. potwierdzilem i ndd odnalazl jedna z partycji
(druga). w dlaszym ciagu pierwsza partycja jest niewidoczna (programy do
partycjonowania widza unallocated space).

Moja prosba o pomoc: jak przywrocic ta partycje bez utraty danych (tak jak
druga)???

z gory dzieki.

Pozdrowienia:
             Olgierd Mrozik