Re: Działanie klawisza Ctrl

Autor: Tomasz Dabrowski (tdabrowski_at_lucent.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 10:45:48 MET

> Dzi=EAkuj=EA, ale to chyba raczej nie problem sprz=EAtowy. Nieprawdopod=
obne
> jest aby w tym samym momencie wysiad=B3y obydwa klawisze Ctrl. Moim
> zdaniem to raczej problem inego rodzaju - jaka=B6 opcja, czy ustawienie=
> systemie operacyjnym, czy co=B6 takiego. Dlatego, przynajmniej na razie=

> nie chc=EA rozbiera=E6 klawiatury. Je=BFeli kto=B6 ma jai=B6 pomys=B3 t=
o prosz=EA o
> porad=EA.
> Przy okazji. Nast=B1pi=B3o to w tym samym momencie gdy dziwnie zacz=EA=B3=
y mi
> [...]

Czesc,

Wejdz do Control panel, tam jest obsluga klawiszy kontrol ;).
A tak powaznie, czy one Ci sie nie zaciely przypadkiem, lub raczej jeden
z nich. Gdy klawisz ctrl jest wcisniety to wcisniecie ctrl z drugiej stro=
ny
nic nie zmienia. Nie wiem czy o to chodzi ale pamietam ze u mnie kiedys s=
ie
tak dzialo. Teraz juz nie, moze nowe klawiatury tak nie maja. Sprobuj pom=
eczyc
przez chwile oba ctrl-e (choc podejrzewam ze juz meczyles ;)). Jesli nie
pomoze to zastanowil bym sie nad zmiana klawiatury (chyba ze ci kontrole =
nie
sa potrzebne ;))
pozdrawiam

Tomek