Re: AVER-pionowe kreski ???

Autor: elsent (elsent_at_elsent.com.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 10:06:45 MET

No niestety !
Włożyłem inna kartę też S3 ale starego VIRGEa i niestety ... te regularne
kreski zniknęły !!!
Niestety - bo nie mogę uzywać tej karty i muszę wrócić do Savage'a !

Zresztą czy to nie dziwne, że na starej płycie FIC dobrze wspólpracowała z
AVERem i jedna i druga karta ???
Dopiero teraz nic nie rozumiem !

Leszek

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9318hh$gmr$1_at_news.tpi.pl...