Re: Proszę o pomoc - wielki problem z CD-ROM

Autor: Michał Smolnik (smolnik_at_2com.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 00:04:01 MET

Użytkownik marsaj <marsaj_at_inetia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92vm7i$qid$1_at_news.internetia.pl...

{C.I.A.C.H}

1. Używaj klawisza Enter
3. Twój post czyta się jak telenowelę. Doszedłem do połowy i zapomniałem co
było na początku. Napisz jeszcze raz to samo, ale zwięźle. Na problem z
CD-ROMem nie ma wpływu fakt, że był on testowany u brata a nie u kolegi.

2. Reserved for further application.

Pozdrawiam.
Michał Smolnik
smolnik_at_2com.pl