Re: netscape 4.6 i outlook express - lamerskie

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 23:45:38 MET

Użytkownik "Chris" <nexus_at_iprive.com> napisał w wiadomości

> dokladnie: Promise UDMA66. 1.15

Stary sterownik! Nowy pociągniesz z
ftp://ftp.promise.com:21/Controllers/IDE/Ultra66/Driver/Ultra_160_19PD.EXE
[...]
> A jak ze stabilnoscia programow na "nie-intelu"?
> Uzywam Page Makera 6,5, Photoshopa 5.0 Illustratora 8.0 i corela 8.0

Nie słyszałem jeszcze o problemach. Sam używam takiego oprogramowania w
firmie, zero problemów (płyta Gigabyte na VIA KT133).
[...]
> programy
> jak
[...]
> Zrobilem jak wyzej. Caly czas przerywa podczas skanowania.
> Jedynie w dosie przesaknowal dysk (razem z testem powierzchni - zadnych
> badsectrors) i tam sie udalo.

Wszystkie podejrzane procesy ubite? Nie działa w tle antywirus? Połączenia
sieciowe nieaktywne? Dysk przeskanowany jakimś programem antywirusowym z
aktualną bazą wirusów? Hmm... to zajrzyj do konkurencji i wypróbuj NDD z
Norton Utilities :-).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki