Re: DZWIEKI :/ Rozne & Forte MEdia FM801

Autor: P_at_W3L
Data: Wed 03 Jan 2001 - 23:33:35 MET

"Wojtek Wawrzynowicz" <wojtewaw_at_kki.net.pl> napisał(a):

>Mam katre Forte Media .Zainstalowalem niby all ok .Wlaczam Winampa Eminem -
>Stan.mp3 I tam zamiast BUM! jest CHRUP!.Chodzi mi oto ze karata nie chce
>czysto odtwarzac nikicho tonow :/.Co jest ?Jak to naprawic?
>Zaznaczam ze glosniki chociaz zwykle "bzyczki" to na straej karcie ESS 1868
>isa graja bez zarzutu.

Nie znam twojej karty, ale mi to wygląda na przesterowanie "wamacniacza"
na dzwiękówce. Mówisz że masz zwykłe "bzyczki" być może pasywne. Na
starej karcie mógł być lepszy wzmacniacz, który je potrafił wysterować.
Efekt identyczny gdy do wzmacniacza z wyjściem 4 ohm podłączysz głośniki
np. 2 ohm

--
Pozdrawiam.
P_at_W3Ł + Duron600_at_1000