Re: [OT] Drukarka za 70% ceny

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 18:26:28 MET

Areczq <@NoSPAM.please> wklepał:
>A ty cos taki wyrywny jest?
>Masz problemy z wlasciwa dedukcja?
>Negujesz koles, ze srodki nie sa sprawiedzliwe, ale gdzie tak przedmowca
>Twoj napisal?

Przeczytaj jeszcze raz to co napisał Zmechu, to co ja napisałem,
i to co Ty napisałeś i zastanów się. Zwłaszcza sformułowanie:
"negujesz koleś, że środki nie są sprawiedliwe" - zastanów się
nad jego sensem...

>A co do PLONK-a, nie masz zielonego pojecia za co sie go przyznaje

Za co *ja* przyznaję PLONKa, to *ja* decyduję, a jednym z punktów
na mojej czarnej liście jest spam, a to co napisał Zmechu, to nie jest
nic innego, zresztą sam się do tego przyznał. Od ogłoszeń jest grupa
pl.ogloszenia.sprzedam.

Z mojej strony *EOT* . Do dalszej dyskusji zapraszam na priv'a
(ja w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem na newsach anonimowy).

PS. Czy Ty w ogóle wiesz, co to jest PLONK?

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\