Re: Wybor monitora

Autor: Sebo (seboo_at_box43.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 15:53:38 MET

Użytkownik "krionix" <krionix_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> widze zes NEC fan, powiedz czy przy zmianie rodzielczosci ne750 'pyka'
> przekaznikami a ekarn dziwnie sie roszerza by potem sie zwerzyc do
> odpowiednich ustawien ?
>
> bye

Wlasnie chce sobie kupic FE 750 bo mam teraz 3 letniego LG Studioworks 57i i
teraz chce miec wiekszy monitorek. A 750 chce kupic dlatego bo jego
szerokosc wynosi 403mm, a ja mam mala wneke na kompika i monek wiec tylko on
mi sie miesci (jest jeszcze Panasonic PL70i ale on nie jest palski a ja chce
mec plaski !!!).