Klopot z FTP!

Autor: Skoczeq (kumek1_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 15:21:34 MET

Mam klopot, jak sie lacze klientem FTP (WS_FTP ver. 4.50 97.05.17) z
serwerem KKI, wszystko idzie dobrze do momentu wyswietlenia listy plikow:

LIST
425 Can't build data connection: Connection refused.
! DoDirList failed 0

nie wiem co sie dzieje. Przez rok mialem strone na serwerze i czasem mialem
klopoty z powodu konserwacji serwera, ale krotkie. A teraz juz przez tydzien
mam taki klopot. Moze jest to spowodowane zmianom modemu na stale lacze. Ale
mam tez stronke na serwerze HOGA i nie mam zadnego klopotu z polaczeniem.
Zalozylem nawet nowe konto na KKI i probowalem sie poloczyc i znowu ten
blad. Po prostu nie wiem co sie dzieje. Pomozcie.

Skoczeq