Re: lacze stale przez kablowke i SDI

Autor: grom (grom_at_w.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 14:52:20 MET

> Chchialbym sie dowiedziec od uzytkownikow lacza stalego poprzez kablowke i
> SDI .Jak wyglada sprawa szybkosci transferu przykladowo z polskich
serwerow.

> jak jest szybkosc sciagania np. mp3.

no to u mnie na SDI z polskich serwerow jest ok 10kb to raczej norma
(oczywiscie nie ze wszsytkich) gorzej jak cos z zagranic to juz w ogole
kaszana...ale z tym to podobno roznie...niektorzy nie narzekaja i na
zagranice

> czy warto poczekac ok. 2-3 miesciace na lacze stale ,czy zakaldac od razu
> sdi.
> Jakie sa wady i zalety sdi i lacza stalego przez kablowke . ??

to zalezy jaka kablowke bo np w warszawie AsterCity to instaluje modem
kablowy na kilku czy nawet wiecej uzytkownikow i wtedy predkosc taka jest
strasznie kichowata natomiat w slyszalem w o kablowce w walbrzychu ktora
instaluje jeden podem na urzytkownika i prdkosc jest zawodowa :)

> Pozdrawiam

grom