Re: Skaner Artec Ultima 2000

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 14:36:31 MET

Ted wrote:

> tym

Jakość skanów zależy od jakości źródła. Bardzo fajnie skanuje zdjęcia z gazety
i broszur. Wychodzš bardzo porzšdnie.
Z tekstem sobie również radzi dobrze - również zależy od jakości i wielkości
tekstu /dołšczony był program Text Bridge 2.0/. Nie ma również większych
problemów z polskimi znakami..

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc