Re: Divx i Intel i810

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 13:44:53 MET

> Użytkownik MaD <mad_at_toya.net.pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
> napisał:92lmtp$rr2$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> Mam i810 i celerona 500 i DivX chodza mi calkowicie poprawnie. Tak wiec
> sadze, ze karta nie jest tu winna. Sprobuj zmniejszyc licze kolorow do
> 16-bit. U mnie na 24-bit DivX tez sie tna. Sprobuj jeszcze we
wlasciwosciach
> DivX zmniejszyc CPU quality na 0. Sprawdz jaka masz wersje div'a. Ja mam
> 3.11 alpha, jak chcesz to podrzuce Ci go na priva.
>
> --
> Pozdrawiam,
> [...]
A ja mam P3-750 karte Ati Rage 128 32MB, 128 RAM, DivX ver.3.11 alfa, same
najnowsze stery do wszystkiego, a poza tym zadnych konfliktow, system Win98
SE
i wszystko chodzi cool procz filmow DivX bo tez sie tna i ....uj wie o co
chodzi.
A na celku 300A i karcie I740 przy 64 MB ramu chodzi dobrze.
I badz tu madry

Jakiego macie DirectX ?
8.0PL ?
Jest starsza wersja tego Dx , ktora wlasnie stwarza problemy z DivX.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet