Re: laczenie kompow interlinkiem

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 12:27:43 MET

On Tue, 2 Jan 2001, Crater wrote:

>+ Chce polaczyc dwa komputery interlinkiem, [...]
>+ Do laczenia chcialem uzyc portu LPT. I teraz mam takie pytanko - jaki kabel?
>+ Otoz mam na skladzie taki jakby [...]
>+ krzyzuja, a taki przdluzacz jak ja mam, to wszystkie nitki (chyba) ma
>+ rownolegle. Czy interlinkowi z NC to nie bedzie
>+ przeszkadzac, czy musze kupic inny kabel ?

 Będzie przeszkadzać.
 Nie kupuj tylko polutuj -:), nie dlatego że cię nie stać, ale
*jeśli* masz lutownicę pod ręką może być szybciej -:)

 No i tego... jakby ci delikatnie powiedzieć.... że marnujesz
nasz czas i swoje impulsy -;)
 szukaj.arena.pl
 "połączenie kablem drukarki" -> znajdź
 i na pierwszej stronie link do:
http://www.kki.net.pl/~sq1gpv/porty.html

 Twórca strony napisał, nie będę się powtarzał -:)

>+ Dzieki

 Z pozdrowieniami !
 - Gotfryd

>+ [Czlowiek postepuje rozsadnie wtedy i tylko wtedy, gdy]
>+ [wszelkie inne mozliwosci zostaly juz wyczerpane]

 Hm... Niewolnik (tj. osioł dyktujący dane które leżą na tacy)
tańszy od komputera ??? -;)

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.