Re: zniknęły partycje na dysku

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 12:24:39 MET

>Witam grupowiczów.
>Jakim programem można przywrócić zamazane obszary tablicy partycji.
>Dane nie s? całkowicie stracone. Miałem kiedy? podobny problem z innym
>dyskiem i wtedy wybawił mnie taki mały programik który sobie cos policzył i
>zaproponował kilka wariantów a pamiętaj?c rozmiary partycji wszystko
zostało
>poprawnie przywrocone. Jednak nie pamiętam nazwy.
> Czy kto? może pomóc ?

Jesli chcesz zrekonstruowac dane, mozesz uzyc np. Norton Diskedita.

Jesli jednak nie znasz dokladnych lokalizacji partycji, oraz ich dokladnych
dlugosci, sprobuj programu na www.bora-group.prv.pl zakldaka stuff, pozycja
wirtualny system plikow (wersja demo powinna wystarczyc). Jest to program
"bezinwazyjny", wiec zrekonstruowane sektory nalezy potem owe sektory
zapisac np. diskeditorem. Poniewaz jest kilka metod odtworzenia kluczowych
sektorow, lepiej poczytac instrukcje ;)).

Pozdrawiam