Re: GF 2MX + P造ta Gigabyte

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 10:47:40 MET

On Wed, 3 Jan 2001 09:17:41 +0100, "Mariusz K." <mk_at_dgu.pl> wrote:

>A co do kompuiterow z AMD to najblizej takowy widzalem z odleglosci 6 m za
>szyba w sklepie "computerowym" po drugiej stronie ulicy podczas wieczornego

Jesli tylko tak rzeczywiscie bylo to chyba nic nie mozesz powiedziec
na temat AMD. A jesli nic to po co zabierasz glos. Rownie dobrze
morzesz powiedziec: "nigdy nie mialem okazje jezdzic BMW, ale to
beznadziejny samochod".
A ja moge powiedziec o Tobie: "Nigdy nie spotykalem tego goscia
osobiscie, ale na pewno jest beznadziejny" :->

GLide

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl