Odp: Jak zrobić full-screen na TV?

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 10:36:01 MET

Użytkownik Arek Piotrowski <arekpio_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:92llba$pcj$1_at_news.tpi.pl...
> Ostatnio nabyłem kartę graf. Asus RivaTNT2 Ultra Deluxe z tv in/out i
> chciałem oglądać filmy Divx na TV 21" Thomsona. Mam najnowsze
> oryginalne sterowniki Asusa ściągnięte z Internetu 5.16 i detonatory
> Nvidii 6.31, oraz uzywałem programu TV Tool 4.8 i zawsze zostaje po
> calu co najmniej z każdej strony ekranu TV przy każdej konfiguracji i
> na tych różnych sterownikach.
> Poza tym obraz jest spoko, w rozdzielczości 800x600 i w True Color,
> ale denerwujące jest to że nie można uzyskać obrazu na CAŁYM ekranie
> telewizora.. czy musi tak być? Próbowałem też z rozdzielczością
> [...]
Witam , na moim asusie v3400 w sterownikach w opcjach dotyczacych tv byla ta
ka funkcja overscan ktora rozciagalem obraz (rownomiernie).Uzywalem tego glo
wnie do ogladania DVD.W TVCC albo w TV-Tool widzialem chyba mozliwosc rozcia
gniecia obrazu ( to z kolei moze przydac sie do pracy na pulpicie :)) )
Pozdrawiam , HK