spece od NT 4.0 HELP (F1)...

Autor: ~ KYS ~ (kys_at_poczta.fm)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 10:06:16 MET

Uzywam Windows NT 4.0.
Mam program, ktory chodzi >tylko< w srodowisku DOS.

Na poprzednim komputerze mialem mozliwosc przed zaladowaniem NT wybor na
jakim poziomie chce pracowac (jednym z nich byl DOS (czysty)).

Teraz po zmianie komputera musialem szybko zainstalowac NT (nie majac
wczesniej na dysku MS-DOS'a) i nie mam mozliwosci na poczatku wybrac
DOS'a... a program nie chce dzialac! :(

Czy jest jakas mozliwosc zainstalowania DOS'a, tak zeby na poczatku pytal
mnie o wybranie systemu?
A moze jest jakas dobra "nakladka" na NT, zeby dzialaly stare programy
DOS'owe?

Pomozcie, bo inaczej bedzie mnie czekalo przeinstalowywanie systemu... :C

Pozdrawiam
   KYS