Re: Dlugosc kabla Karta graf.Svhs<---->Telewizor, Compo. Chinch

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 09:13:59 MET

Użytkownik "krionix" <krionix_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> cholera!
>
> Pc jest u mnie, tv u starych a przesuwac pc mi nie pasi ;(

najpierw sprawdź, potem płacz ;-)

> Sa wzmacniacze ?

co ci da wzmacniacz ?
Wzmocni Ci zakłócenia ?
Odległość jest zajebista....
BTW: co, oni mieszkają w innym bloku ? ;-)

> BTW po ile stoi taki kabel do composite ? za mb ?

spróbuj dobrej jakości kabel 75om może od TVsat, albo koncentryk 50om
ethernetu - może spytaj się na pl.misc.elektronika ?
Ceny takiego kabla od 1zł/metr.
Przy grubym kablu może być problem z lutowaniem wtyczek cinch na końcach,
ale można zastosować jakieś przejście na cieńszy kabelek przy wtyczce.

--
---
Pozdrowienia