ASUS CUBX

Autor: drzewieckil_at_prokom.pl
Data: Wed 03 Jan 2001 - 07:34:27 MET

Przy kupowaniu tej płyty miałem wrażenie, że kupuję dobrą płytę. Teraz często
mam różne problemy i podejrzewam o nie właśnie CUBX'a. Głównym problemem jest
to, że przy zamykaniu Windows 98 komputer nie chce się sam wyłączyć. Udało mu
się to chyba tylko raz, potem już nie chciał.
Czy ktoś wie dlaczego ? Mam nowy BIOS 1006, przejrzałem cały setup, ale nie
znalazłem opcji odpowiadającej za down'owanie komputera przy zamykaniu systemu.

Będę wdzięczny za pomoc.

Łukasz