Re: Dlugosc kabla Karta graf.Svhs<---->Telewizor, Compo. Chinch

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:14:55 MET

Użytkownik "krionix" <krionix_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie, kupuje karte z tv out, bedzie to hercules prophet 2 mx ddv i
> chce to podlaczyc do tv (divxy, dvd). Musze miec konwertwer przejsciowke
> SVHS - CHINCH. Ile metrow moge tego pociagnac by obraz sie nie pogorszyl
> zauwazalnie ? Teraz bedzie to okolo 14-17m.

Geeeeez !
Stary, raczej wątpię żeby udało Ci się zachować stabilny obraz na takiej
długości.
Ja mam 2 metry dobrej jakości koncentryka (gruby ekran) do sygnału video -
kabel idzie przy kilku innych (inaczej nie dało rady) a jednak widać lekką
poświatę - przy krótszym kablu obraz był lepszy.
To jest pasmo od 5Mhz, więc kabel działa jak antena - zbiera wszystkie
zakłócenia - im dłuższy kabel tym lepszy odbiór ;-).
Najlepiej postaw TV obok kompa, podłącz na krótkim kablu, stestuj, potem
przełącz na pętlę 20metrów i sprawdź czy strata jakości Ci odpowiada
(chociaż trzeba dodać jeszcze zakłócenia od pobliskich linii i różnych
urządzeń).

> Jak napiszecie ze obraz szlag trafi to bede musial kombinowac ;)

wszystko zależy od kabla i jego otoczenia.
Podstawka to porządny kabel z grubym ekranem (oplotem).

--
---
Pozdrowienia