Gdzie kupię zakręt? :-)

Autor: Mariusz Jankowicz (mariusz_at_entropia.com.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 20:44:01 MET

Witam!

    Pytanko jak w temacie :-). Chodzi mi o coś co pozwoli podłączyć kartę
(PCI, ISA lub AGP) RÓWNOLEGLE (w sensie fizyczno-przestrzennym) do płyty
głównej, tak jak to bywa w obudowach slim. Czyli niska karta mająca na swoim
pokładzie jedynie gniazdo, do którego mozna włozyc kolejną kartę -
prostopadle, a ponieważ 2 X prostopadle = równolegle, będę miał czego chcę
:-). Czy ktos wie gdzie takiego dziwoląga (w Polsce) dostać?

Pozdrawiam,
Mariusz