Re: mikrofon

Autor: Artur Szwaja (arturesz_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 20:05:22 MET

Użytkownik Witolo <wifan_at_zetosa.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92st0v$5oh$1_at_lx.zetosa.com.pl...
> mam bardzo zla jakosc dzwieku z mikrofonu win98, Cel. 400, SB Audio PCI
128.
> Ten sam mikrofon na starym P120 win 95 chodzi bez zarzutu!! sciaga
dzwieki
> z calego mieszkania a w nowszym compie z win98 mam usta przy mikrofonie i
> ledwo slyszy!! prosze o rade :-)

Czesc.
Sprobuj w regulacji głosnosci w zaawansowanych ustawieniach mikrofonu
znalezc
"taki kwadracik" do zaznaczenia. Nie wiem jak on sie nazywa. W kazdym badz
razie u mnie jest podpisany AGC. Kiedy jest zaznaczony dzwiek z mikrofonu
jest
glosny i wyrazny.
Powodzenia!