Re: Temperatura K6-2 500 i Durona 750

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 19:50:05 MET

> Witam
>
> Jaka powinien miec temperature w czasie pracy Duron 750 i AMD K6-2 500mhz?
> W moich kompach maja okolo 55 stopni, czy to aby nie za duzo?
>
> Pozdrawiam - Tomek

U mnie d750 w stanie "spoczynku", czyli np jak teraz pisze ten post i zaden
innny program nie jest uruchomiony(oprocz minitora temp. oczywiscie) ma 36
stopni C, jesli zalacze np. Seti_at_Home to predziutko temp. rosnie do 50
stopni (Via Hardware monitor system 2.04, Motherboard Monitor 5).
Inna sprawa jest fakt ze te programy pokazuja nieco zanizone wyniki wzgledem
tego co pokazuje sam bios, wiece faktycznie jest ona nieco wyzsza
(przynajmniej na abit kt7). Wspomina o tym nawet Sisoft Sandra 2001..

pozdr.