Re: upgrade z Celerona 333, slot 1

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 17:02:43 MET

Tomasz Nowicki wrote:

> Mam ten sam problem. Ale 333_at_500 raczej nie chce chodzic - z niejasnych
> przyczyn dochodzi do uszkodzen na boot sektorze dysku c: i system wypada.
> Sprawdzone w W95osr2.
> Tez bym chetni do mojego Asusa P2B-F wcisnal cos >500MHz, ale chiba nie
> pojdzie...
> T.

Z tego co się zdążyłem zorientować, to po zakupieniu odpowiedniej
przejściówki można włożyć któryś z nowych Celeronów. Ponieważ one i tak
chodzą na wysokich mnożnikach, przy magistrali 66 MHz, to stara płyta im
nie przeszkadza. Pozostaje dopilnować, aby przejściówka umożliwiała
regulację napięcia, bo nowe celki są na 1,5 V, a stare > chyba < na 2 V.
Wtedy można włożyć i 600 i więcej MHz. Zastanawiam się tylko, czy od
razu kupić np. Celerona 700 MHz i się nie bujać dalej, czy kupić np. 600
i kręcić na 900. To pierwsze chyba mniej ryzykowne.

Oczywiście finansowo najlepiej byłoby podkręcić tego starego na 500.
Czytałem raporty ludzi, którym to się udało, ale z reguly twierdzi się,
że to rzadki przypadek.

rgds.

+ Paweł