____lexmark 1100 + winda 2k PLIS HELP!!!!!!_____

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 18:28:11 MET

Witam wszytskich grupwiczow!
Mam DUUUZY problem
za wasz rada zainstalowalem windowsa 2000
w sumie calkiem ok systemik bardzo mi sie podoba i inne takie
ale nie wykrywa mojej drukarki (kolorowy lexmark 1100)
reczna instalacja nic nie daje
nie ma do niej sterownikow (ani na stroenie microsoftu ani na lexmarku ani w
samej windzie)
nie ida zadne inne (ani od z11 ani od 1024 ani od 2000 :-((( ) no i
generalnie mam trabla
jesli ktos zan JAKIKOLWIEK sposob na ten uparty sprzet bo baaardzo prosze o
POMOC !!!
plis plis
sprawa jest dosc kluczowa bo jesli ta drukarka nie pojdze to bede musial
powiedzie bye systemowi a mi sie podoba :-)
pomozcie wiec bardzo prosze
JFK
jfk_at_okg.gdynia.pl
ps. odpowiedzi na priv mile widziane