Re: Przy podkrecaniu wydajnosc 3D spada???????

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 18:12:43 MET

Sliver wrote:
[...]
> Q3 gram przy 1024x768 nic nie szrpie, jest pieknie, tylko dlaczego w testach
> wypada w sumie gorzej o prawie 300 pkt???? Czy dzielnik dla AGP na 2/3 az
> tak obcial tego Matroxa (100MHz niestety nie wytrzymuje)???? Moze mnie ktos
> oswiecic??? Dziekuje za pomoc.

Zapisz sobie wyniki z obydwu ustawien i obejrzyj szczegolowo, zwlaszcza
FPS w game 1 i 2, porownaj slupki itp. Dzielnik na AGP miewa male
znaczenie dla FPSow dopoki nie ma potrzeby pilowac po AGP jakichs
strasznych tekstur. Prawdopodobnie wynik obnizyly Ci testy na transfer.

Pozdrowka

--
	Artur Gawryszczak