Płyta główna Stara jak świat i Bios do niej

Autor: Łukasz Gajewski (Mrcool_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 17:31:37 MET

Witajcie grupowicze mam pewien problem dotyczy on starej płyty głównej (jak
świat na Vx pro na Chipsecie VIA)
Poszukuje dokumwntacji do tej płyty, tak jak informacji gdzie mogłbym
znaleźć upgrade'a Biosu do niej bo to nie jest takie proste ;-))
zastanawiałem sie tez nad zmianą procka po upgradzie bo jak na razie mam
P166 MMX, tylko nie mam pojęcia, do ilu MHZ po upgradzie Biosa procesor
wpakuje??
Mam prośbe może ktos ma tak starą płytę główna i moze wie skad wziasc do
niej Biosa tak jak do ilu MHz procesor bede mogl do niej puzniej wlorzyc z
Gory dzieki za pomoc... CZE!

DANE PLYTY GLOWNEJ

Program: Unicore Chip Detect v0.56 1999.12.30
BIOS Date: 07/04/97
BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PG
BIOS ID: 07/04/97-VXPro+-USB-Ultr-2A5LDH09C-00
Chipset: VIA 82C585 rev 35
Superio: UMC/ITE 8663, 8669, or 8670 rev 0 found at port 108h