Odp: Zoltrix cobra - problemy

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:24:02 MET

> Nie uważam, że im lepszy sprzęt tym lepiej, ale potrafię czytać
> i czytam na pudełku i w dokumentacji od modemu, że minimalne
> wymagania to P166 MMX. A na początku wątku Łukasz Wesołowski napisał
> że ma procesor 486. Więc kto tu się nie orientuje?

Ty poniewaz Lukasz napisal ze ma 466 a nie 486. :))))) Pewnie chodzilo mu o
celerona :))))))

> Dodam tylko, że właśnie ja mam tylko P166 MMX i jestem bardzo zadowolony
> ze swojego modemu i jest wart swojej ceny.

Moje zdanie jest takie ze jak ktos korzysta z modemu do odbierania only
poczty i grup to Oki taki modem wystarczy! Natomiast jesli korzystasz nieco
wiecej lepiej mnie porzadny modem (zaoszczedzisz na impulsach)

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm