Re: Nagrywarka Philips

Autor: Bartosz Dudek (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 15:56:32 MET

Użytkownik "Wojtek Kościecha" <wko_at_gd.mofnet.gov.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam sie nad kupnem nagrywarki Philips podwójnego zapisu. Wiem ze
nie
> sa one zbyt zywotne ale w hurtowni kosztuja tylko 270 zl brutto !!
> Zwracam sie do wlascicieli tych nagrywarek. Czy sa jakies problemy z
> nagrywaniem plyt cdr 80, cd-rw ? Czy bedzie mozna nagrywac clonem ?

Chodzi pewnie o model CDD 3610 (2/2/6) - kiedyś miałem taką - mówię "miałem"
bo mi padła - ogólnie działała bez problemu ale w pewnym momencie zaczęły
się sypać płytki ze względu na opóżnienie bufora zapisu - a czego ja nie
robiłem : defrag dysku - nagrywanie z obrazu - całe szczęście ze model jest
RW bo na tych testach bym zbankrutował. Oddałem nagrywarę do servisu i co
sie okazało - kolesie się pomylili i oddali mi LG 842B 4/4/24 !!! - nic nie
powiedziałem tylko ją zabrałem do domciu - hehe

PaPaty