Potrzebuję pomocy: 'Pomoc i obsługa techniczna' w WinMe

Autor: VOYAGER (voyager46_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 16:22:07 MET

    Kilka miesiecy temu zainstalowalem Windows Me. Szczena mi opadla, jak
zobaczylem 'Informacje o systemie'. Pomijam to, ze na PIII 500 uruchamiaja
sie pol dnia, ale mimo to sa bardzo przydatnym narzedziem, tzn. byly, dopoki
dzialaly. Czasami, nie wiem dlaczego, zamiast informacji o systemie pojawia
sie tylko naglowek 'Pomoc i obsluga techniczna' (wraz z menu, jest ono
nieaktywne), a w oknie pojawia sie komunikat:

Nie można wyświetlić strony
Strona której szukasz jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web może
mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień
przeglądarki....... itd.. itd....

Przedtem chodzilo. Wiem, ze ten system jest zorganizowany na plika HTML, ale
bez przesady...
Pomaga reinstalacja windy, ale nie na dlugo (1 - 2 tygodni).

To samo dzieje sie, gdy z menu Star wybieram polecenie Pomoc. Zaczyna mnie
to wkurzac... zna ktos moze sposob na pozbycie sie tego denerwujacego
windowsowego nawyku? (oprocz zmiany windy, oczywisce :)

Z gory dzieki,
Pozdrawiam,

--
-=<VOYAGER>=-