Re: Else Gladiac MX OEM kupiłem.

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 13:15:12 MET

bamber napisał(a):

> czasie
>
> Cgyba żartujesz, skąd te ceny bierzecie - od producenta?
> Nie mówcie mi, że Duron 600 u Was kosztuje 150 zł, a ABIT KT7 350, bo się
> załamię :-(

To tylko zart z ta cena- ale zasada jedna jak chcesz sie nie zalamywac jak cos
kupisz - nie sprawdzaj czy tanio dales - zawsze po czasie wyjdzie ze drogo-
tak to jest z elektronika - ciesz sie , baw za rok czy dwa kupisz i tak nowe.
Na razie raczej wszytko szybko zacznie taniec - szczyt
swiateczno-koncoworoczny juz zqa nami , dolar spadl juz prawie 15% wiec z tych
tylko wzgledow powinno byc taniej, a jeszcze zawsza nowsze modele powoduja
wypychanie starszych.
Na pocieszenie - karty na Nvidi nie powinny zbyt szybko taniec, ani tak szybko
byc wypierane przez nowsze modele - odpadl glowny rywal 3dfx.