Re: Elsa Gladiac MX za 500 zł - brać czy nie brać?

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 13:04:55 MET

Asus,

> Co co Radeona - to czy mozesz cos wiecej napisac. testowales to moze
> na czym innym niz gry. wlasnie zastanawiam sie nad Radeonem na SDRach
> lub Prophetem MX.

Zastanowilbym sie na Twoim miejscu nad Radeonem DDR (np na Allegro).
Wydajnosc o wiele lepsza a cenowo tez nie stoi najgorzej. Jesli chodzi
natomiast o mojego Radeona, to jak juz wspomnialem obraz 2D jest doskonaly,
podobnie obraz z wyjscia TV (DVD na telewizorze doskonale sie oglada).

Pozdro
Remi