Re: Podsłuch sieci

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 09:06:45 MET

On Sat, 30 Dec 2000, Krzysztof Halasa wrote:
>+ "Janusz F." <janufry_at_polbox.com> writes:
[...]
>+ > udowodni, że w bitach tworzących obrazek rozebranej laski jest zaszyfrowany
>+ > kod odpalenia bomby atomowej w takim np Paryzu?
>+
>+ To nie, ale mozna udowodnic ze to zaszyfrowana informacja.
>+ A w kazdym razie wystarczajaco uprawdopodobnic.

 Hm... Ja się też odzywałem z propozycją zakodowania danych
w obrazku. I świadom NTG ciekaw jestem jak nie mając klucza
i nie mając algorytmu zechcesz "uprawdopodobnić" zaszyfrowanie
danych ??
 Toć to *każdy* szum ze skanera podpada pod tą kategorię !

>+ > A dopóki nie rozszyfrujesz (nie poznasz klucza) to nie udowodnisz
>+ > ze to jest kryptogram.
>+
>+ Nie jest tak.
>+
>+ > Tutaj masz chociaż jakieś podejrzenia bo ciąg znaków jest dość
>+ > charakterystyczny ale w obrazku nie masz żadnych szans !!!
>+
>+ Sa tacy panowie ktorzy sie w takich rzeczach wlasnie specjalizuja.

 Hm...
 Chyba że na takiej samej zasadzie jak "udowadniano" podejrzenia
o czary; "wystarczająco uprawdopodobnić"... Wrrr.... !
 Zaiste, każdy obrazek który nie powstał drogą sztuczną jest
wtedy "wystarczająco podobny" do szyfru :[ (a przynajmniej
młodsze jego bity !)

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.