sb live - problem

Autor: Zhan (arturm_at_polnet.cc)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 08:53:38 MET

wlasnie zainstalowalem te karte (sb live 1024) i mam problem... wg
instrukcji dwa wyjscia polozone najblizej portu giet to line out i speaker,
czyli na obydwu powinien byc sygnal z tym, ze na jednym wzmocniony, niestety
na na wyjsciu najblizej game portu (czarnym) jest cisza :(
kumpel ma ten sam problem wiec to chyba nie jest wina mojego egzemplarza,
obie karty kupowane byly w roznych okresach i u roznych dostawcow

czy wie ktos jak to rozwiazac, bo nie wiem czy reklamowac karte

pozdrawiam
Artur
arturm_at_polnet.cc