Re: IP - skad

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 01:39:03 MET

Cześć,

Skoczeq wrote:

> Mam male pytanko: czy jest jakis program, ktory okresla moj adres IP, jezeli
> jest to prosze o nazwe i adres skad mozna sciagnoc.

Co to znaczy ,,program określający IP''? Adres IP możesz mieć dynamicznie
przydzielany przez serwer, i to jest część konfiguracji serwera, nic po
Twojej stronie nie jest wymagane (oprócz odpowiedniego ustawienia), adres
IP przypisany na stałe po prostu wpisujesz we właściwościach sieci czy
protokołu TCP/IP, i tu nie potrzeba żadnego programu.

Jeżeli chodzi o dowiedzenie się, jaki IP został przydzielony w obecnej
sesji, wpisujesz w oknie DOSowym WINIPCFG i tam masz wszystkie potrzebne
dane.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)